Logo top
Forumas
Galerija
Orai
Šiandien
Naktį: °C
Dieną: °C
Vėjas: m/s
Rytoj
Naktį: °C
Dieną: °C
Vėjas: m/s
NAUJIENOS / 4wd naujienos
4wd naujienos
2008-11-15
Naujas ir patobulintas „Suzuki Grand Vitara“

  

Spalio mėnesį Lietuvos pirkėjams buvo pristatyti trečios kartos patobulinti „Suzuki Grand Vitara“ visureigiai. Pakeitimai, kurie plika akimi matomi išorėje, slepia keletą esminių naujienų ir po variklio dangčiu. Ankstesnioji variklių gama pasipildė dviem varikliais. Dabar visureigį galima rinktis su vienu iš 5 variklių. Naujas ir galingas 2,4 l darbinio tūrio keturių cilindrų benzininis, variklis pasiekia 124 kW galią ir išvysto 227 Nm sukimo momentą. Galingiausias variklis irgi benzininis 3,2 l darbinio tūrio V6 pasiekia 171 kW galią ir net 291 Nm sukimo momentą. Naujokai turi elektroninę ir mechaninę vožtuvų valdymo sistemą VVT. Senieji benzininiai ir dyzeliniai varikliai neišvengė progreso ir patobulinti dabar mažiau teršia aplinką. Dyzelinio variklio 1.9 DdiS, anglies dioksido emisijos lygis sumažintas iki 185 g/km.

Galima pasidžiaugti, kad, elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESP) tapo standartinės įrangos dalimi visuose modeliuose. Automobilio eksterjeras patobulintas naujomis grotelėmis ir priekiniu buferiu. Naujos formos išoriniai veidrodžiai su juose įmontuotais posūkio indikatoriais, puikiai dera prie atnaujinto „Grand Vitara“ stiliaus – sportiško ir modernaus. Atnaujinto visureigio galimybes, žymiai praplėtė nauja, 5 laipsnių automatinė pavarų dėžė. Deja ji yra sukergta tik su 3,2 l. varikliu. Visi kiti varikliai bendraus su laiko išbandytu 4 laipsnių automatu. Atnaujintas „Suzuki Grand Vitara“ liko tikru visureigiu su redukcine pavara ir kopėčių tipo rėmu!

Vairuotojas gali greitai ir lengvai pasirinkti skirtingus keturių varomųjų ratų režimus centrinėje konsolėje esančiame valdiklyje, panašiame į automatinės drabužių skalbyklos. „4H“režimo nustatymas naudojamas beveik bet kokiomis vairavimo sąlygomis. Jis paskirsto galią priekiniams ir galiniams ratams santykiu 47 / 53. Toks santykio parinkimas kelyje suteikia jausmą, jog automobilis elgiasi panašiai kaip galu varomas. Galima teigti, kad „Suzuki” inžinieriai, sugebėjo pašalinti nemalonų jausmą būdinga visiems pilna pavarą ginkluotiems visureigiams. Taip vadinamas priekinio tilto stūmimas į posūkio įšore. Komforto įranga pasipildė visiškai automatine oro kondicionavimo sistema su oro filtru, bei daugiafunkciniu vairu. Saugumo lygiui padidinti atsirado šoninės oro pagalvės ir užuolaidinės pagalvės priekyje ir gale.

Priekinėse sėdynėse yrengti aktyvūs galvos atlošai, o galinėse sėdynėse yra ISOFIX vaiku kėdučių tvirtinimai. Patobulinta ir visureigio garso sistema dabar su7 garsiakalbių garso sistema. Didžiausias naujojo visureigio patobulinimas – sumažintas triukšmo lygis. Inžinieriai netgi pastorino šoninius langus, kad salone triukšmas sumažėtu 2 dB. Testuojant naująją „Vitarą”, tai pastebėjome iš karto. Dabar vairuojant galima mėgautis ne tik puikiu garsu, bet ir „hill start assist” ir „hill descent control” sistemomis, padedančiomis judėti įkalnėje arba nuokalnėje, su sąlyga, kad vairuojate prabangiausia 3,2 V6 modelį. Pigiausia dviejų durų versija su 1,6 l darbinio tūrio varikliu galima įsigyti už 60.000 litų.